mohamadsaifulyasin.blogsport.com: 4 Jenis Kelompok

Saturday, July 31, 2010

4 Jenis Kelompok


Kelompok Pertama : EMPLOYED = Berkerja makan gaji setiap bulan = Menukarkan masa dan tenaga untuk mendapatkan pendapatan tetap setiap bulan. Anda tidak berkerja, anda tidak dibayar gaji.

Kelompok Kedua : SELF EMPLOYED = Berkerja Sendiri = Masa sendiri, buat kerja sendiri, dapat untung pun sendiri. Memang seronok. Tetapi kalau anda mengambil keputusan untuk bercuti selama seminggu atau sebulan, ataupun anda jatuh sakit dan tidak mampu berkerja, segala kerja atau perniagaan anda pun turut terhenti dan juga tiada pendapatan dalam tempoh anda pergi bercuti itu.

Kelompok Ketiga : BIG BUSINESS = Ahli Perniagaan Skala Besar = Perniagaan sendiri tetapi dengan banyak tangan-tangan orang lain yang menjalankan perniagaan tersebut. Contoh-contoh mudah seperti perniagaan francais, laman-laman sosial, program-program affiliate dsb. Mereka ini boleh pergi bercuti pada bila-bila masa dan di mana saja dan boleh balik mengikut keselesaan masa sendiri, tanpa perlu bimbang perniagaan dan pendapatan mereka akan terjejas atau langsung terhenti.

Kelompok yang terakhir dalam cycle, Keempat : INVESTOR = PELABUR. Mereka melabur di dalam perniagaan-perniagaan kecil dan besar, saham-saham, program-program yang boleh bergerak sendiri atau secara auto-pilot dsb. Mereka mendapat keuntungan yang besar dan berterusan melalui medium-medium ini. Yang paling best, mereka tidak mengeluarkan setitik peluh pun untuk mendapatkan pendapatan yang lumayan! Ia juga di panggil sebagai pendapatan Pasif/berterusan!

----------------

KITA BERADA DI KELOMPOK YANG MANA.........?

Sekiranya anda sudah berada pada tahap ketiga dan keempat, TAHNIAH pada anda. Sudah pasti anda sudah faham dan sentiasa melihat peluang-peluang yang berpotensi untuk menambahkan lagi pendapatan anda. Dan sudah pasti anda adalah mereka yang bergelar ORANG KAYA YANG BERTAMBAH KAYA!!!

TETAPI, sekiranya anda masih di kelompok pertama dan kedua.. anda masih belum mendapat pendapatan kewangan yang sepatutnya..MASIH BELUM SELESAI MASALAH KEWANGAN dan SUDAH PASTI anda sedang tercari-cari peluang untuk KELUAR DARI BELENGGU KEWANGAN DAN BELENGGU HUTANG yang sedang terpikul di atas bahu anda!!!


BERHENTI DI SINI!! Dan LIHAT kewujudan program yang MAMPU DAN BOLEH MENGUBAH KEADAAN KEWANGAN ANDA DAN KELUARGA ANDA SELURUHNYA!!!!

YA! PROGRAM EKSPRES EMAS&PLATINUM BIJAK MAMPU dan BOLEH MENGUBAH KEADAAN KEWANGAN ANDA DAN KELUARGA ANDA !!!!

LUANGKAN masa anda, dan baca tulisan yang telah kami sediakan di blog ini. Segala-galanya untuk anda dan keluarga anda telah ada tersedia dibangunkan di dalam program murni ini.

HANYA ANDA YANG PERLU CEKAP MELIHAT, MEMILIH DAN BIJAK MEMBUAT KEPUTUSAN!

Selamat membaca, dan sila BERHUBUNG dengan kami di talian yang disediakan di sebelah kanan page untuk info dan pendaftaran.


Semoga anda berjaya!

Wassalam.

No comments:

Post a Comment